loading...
چرا امریکا چرا ایران؟؟؟
Admin بازدید : 5 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)
محمود احمدی‌نژاد در دیدار جمعی از آزادگان دفاع مقدس با بیان اینکه عاشورا و کربلا همواره در زندگی و هستی جاری است، گفت: آزادگی آزادگان مولفه مهم و اثر گذاری است چرا که ایمان، معنویت و ایستادگی آنان، در راستای پیام عاشورا و در خط امام عصر (عج) بود.

رییس‌جمهور تصریح کرد: مطمئناً امروز هر کسی در این خط قرار داشته باشد زنده و پویا بوده و با آرمان ها و فطرت انقلاب سنخیت دارد به گونه ای که با گذشت ۲۲ سال از آزادگی آزادگان عزیز، همچنان خاطرات آنان شیرین و ماندگار است.

احمدی‌نژاد گفت: بی تردید اگر انسان در تمام لحظات عمر خود در خط امام و در مسیر حقیقت و پیام عاشورا ایستادگی و حرکت کند، پیروز و جاودان خواهد بود.
ایستادگی در برابر فشارهای دشمن را از امام حسین (ع) آموخته‌ایم
رییس‌جمهور با تاکید بر حفظ روحیه ایثارگری و جاری کردن آن در تمام شئونات زندگی، یادآور شد: امکانات و رفاه مالی زمانی ارزشمند است که در مسیر تعالی انسان و در راه خدا، خط امام عصر (عج) و آرمان ها و عقیده باشد، در غیر این صورت ارزشی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه آزادگان باید قدر و ارزش مدال آزادگی خود را بدانند، آن را نشانه ای برای قرار داشتن در خط امام حسین (ع) توصیف و تاکید کرد: نام آزادگان ایران عزیز به واسطه ایمان و ایستادگی آنها در زمره عاشوراییان ثبت شده است.

رییس‌جمهور همچنین با بیان اینکه در دوره ای وظیفه ملت، پیگیری آرمان های جنگ و جبهه و اسارت بود ، خاطر نشان کرد: امروز دورانی است که ایران باید بیش از پیش آباد و عزیز باشد چرا که امروز پرچم مکتب حسینی در این سرزمین بالا رفته و هرچه برافراشته تر باشد، ما پیروز خواهیم بود.

رییس شورای عالی امنیت ملی با اشاره به وجود مشکلات و فشارهای دشمنان در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور، گفت: همواره در مسیر رشد و تعالی یک ملت، دست انداز ، سختی ، موانع و فشار وجود دارد اما راهی جز ایستادن در برابر این مشکلات وجود ندارد و این موضوعی است که ملت ایران از امام حسین (ع) آموخته است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه به لطف خدا و با همت و تلاش ملت ایران و مسوولان در نهایت از مشکلات دشمن ساخته عبور خواهیم کرد، گفت: امروز آزادگان با حفظ روحیه ایثارگری پس از تحمل چندین سال اسارت در بخش های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور حضور دارند و بدنبال پیشرفت و آبادانی کشور خود هستند.

وی تصریح کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی و تلاش شود که مجموعه آزادگان بتوانند با روحیه جهادی خود در بخش های مختلف حضور داشته و احساس کنند که به آنان توجه جدی می شود.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه عظیم کربلا و در بیان اهمیت و نقش کلیدی واقعه عاشورا و ذکر و نام امام حسین (ع) در مسیر مکتب توحید و انبیاء الهی گفت: روز عاشورا بالاترین درجه عشق و محبت بوده که در آن آگاهی و علم به طور حداکثری تجلی می یابد؛ روز عاشورا سرشار از نور ، بیداری ، آگاهی و مرزبندی است چرا که امام تجلی رأفت ، لطف، عشق خدا به خلق و علم و رزاقیت خداوند است.

رییس‌جمهور با اشاره به اینکه در صحنه کربلا و حادثه عاشورا مرز باریک و دقیق میان حرکت به سمت کمال و سقوط به ذلت به وضوح نمایان است، گفت: عاشورا یک دوره کامل مکتب ، توحید، عدالت ، امامت، رسالت و معاد است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه ایثاری بالاتر از آنچه که در عاشورا به وقوع پیوست در تاریخ نبوده و نخواهد آمد، اظهار داشت: آزادگی و اسارت اهل بیت (ع) به واسطه اینکه راه هدایت را به بشریت نشان داده و رسالت پیامبران را معنا و مفهوم می بخشد، زیباست.

رییس‌جمهور تصریح کرد: حرکت امام عصر (عج) برای عرضه و حاکمیت حقیقت عاشورا و امام حسین (ع) به جهانیان است و او با پرچم یالثارات الحسین (ع) می آید تا ریشه های سقوط انسان را سوزانده و آنان را به حقیقت انسانیت و خدا بازگرداند.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 6
  • بازدید کلی : 82